Centrum Wsparcia ATN

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za bycie klientem ATN.

Rozumiemy, że czasami rzeczy nie działają tak, jak powinny, dlatego chcemy zapewnić jak najlepszą obsługę klienta. Możesz uzyskać wsparcie, składając internetowy zgłoszenie za pomocą podanego formularza. Jeśli wybierzesz tę metodę komunikacji, dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na Twoje zapytanie w ciągu 1 dnia roboczego.

Jeśli chcesz porozmawiać z przedstawicielem obsługi klienta o swoim problemie lub pytaniu, zadzwoń do nas pod numer +359 32570140, Poniedziałek - Piątek, od 9:00 do 20:00 GMT+2.

Zarejestruj swój produkt

Rejestrując swój produkt, osiągasz kilka rzeczy. Rejestracja ta zabezpiecza Twoją gwarancję i zapisuje Cię do otrzymywania powiadomień od ATN, gdy dostępne są nowe aktualizacje oprogramowania. Regularnie wydajemy aktualizacje oprogramowania dla Twojego urządzenia, aby poprawić wydajność systemu i działanie. Prosimy, bądź na bieżąco i zarejestruj swój produkt.

POBIERZ OPROGRAMOWANIE

Możesz znaleźć najnowsze oprogramowanie dla swojego urządzenia w naszym ATN Update Center. (oprogramowanie to wbudowane oprogramowanie, które kontroluje Twoje urządzenia)

INSTRUKCJA

Szczegółowe przewodniki użytkownika do przeglądu funkcji i cech Twojego urządzenia.

Dodatkowe zasoby

Jeśli potrzebujesz natychmiastowego wsparcia poza godzinami pracy lub w weekendy, sugerujemy dołączenie do grupy ATN Smart HD Owners na Facebooku.
Znajdziesz tam tysiące pasjonatów produktów ATN, którzy mogą pomóc odpowiedzieć na większość pytań lub udzielić dodatkowych porad dotyczących rozwiązywania problemów, aby rozwiązać problem, z którym się borykasz, lub odpowiedzieć na wszelkie pytania dotyczące Twojego urządzenia ATN.

Zgłoszenie zostało wysłane

Dziękujemy za kontakt z ATN. Odpowiemy jak najszybciej

TABELA PORÓWNAWCZA LUNET
ATN Thor 4 ATN Thor LT ATN X-Sight 4k ATN X-Sight ltv